مقالات مقالات .

مقالات

تعمیر کاتالیزور ماشین چینی

قسمت های میانی و انتهایی اگزوز هم وظیفه دارند تا دما و صدا را کاهش دهند. کاتالیست خودروهای چینی بخشی از سیستم اگزوز به شمار می رود. این بخش وظیفه دارد تا میزان آلایندگی گازهای خطرناک خروجی از اگزوز را کاهش دهد. به این صورت که گازهای سمی در اثر یک واکنش شیمیایی به گازهای بی خطر تبدیل می شوند. این واکنش در حین عبور گاز از شبکه لانه زنبوری رخ می دهد. در نهایت، گازهای بی خطر از اگزوز خارج می شوند.
عوامل مختلفی می توانند به کاتالیزور ماشین چینی آسیب وارد کنند. برای مثال شرایط منطقه ای که خودرو در آن رفت و آمد می کند، استارت زدن پی در پی، گرفتگی بیش از حد شبکه لانه زنبوری داخل آن، وجود اشکال در سرسیلندر و معیوب بودن سیستم جرقه زنی خودرو می توانند باعث خرابی کاتالیزور ماشین چینی شوند. برای تعمیر کاتالیزور ماشین چینی فقط کافی است تا با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مرکز تخصصی تعمیر کاتالیزور
مرکز تخصصی تعمیر کاتالیزور ، دانش و مهارت کافی را برای تعمیر انواع کاتالیزور خودرو دارد. کاتالیزورها را بر اساس جنس بدنه و قسمت های تشکیل دهنده به چندین دسته طبقه بندی می کنند. کاتالیست ها از نظر جنس به کاتالیزورهای سرامیکی و فلزی دسته بندی می شوند. دسته اول از سلول های مربعی شکل تشکیل شده اند. در حال حاضر به عنوان رایج ترین نوع کاتالیزور در خودروهای بنزینی و دیزلی شناخته می شوند. در کاتالیزورهای فلزی از تکنیک ترکیبی و آبکاری بر روی بستری از جنس استنلس استیل استفاده شده است.

در یک دسته بندی دیگر، کاتالیزورها را بر اساس عملکرد به دو دسته ی کاتالیزور دوگانه و سه گانه تقسیم بندی می کنند. معمولا در موتورهای دیزلی از کاتالیزورهای دوگانه استفاده می شود. با این کار میزان مونوکسید کربن و هیدروکربن های نسوخته کاهش می یابد. این نوع کاتالیزور در یک زمان می تواند عملیات اکسیداسیون مونوکسید کربن و هیدروکربن های نسوخته را انجام دهد. در نتیجه این فرایندها، دی اکسید کربن و آب تشکیل می شود.
کاتالیزورهای سه گانه که معمولا در موتورهای بنزینی استفاده می شوند، تاثیر بسزایی در کاهش آلاینده های خودرو دارند. این کاتالیزورها می توانند در کنار اکسیداسیون مونوکسید کربن و هیدروکربن های نسوخته، سطح اکسیدهای نیتروژن را نیز کاهش دهند و آن را به اکسیژن تبدیل نمایند. باید توجه داشت که تعمیر کاتالیزور به دانش، تخصص و تجربه نیاز دارد. بنابراین اگر کاتالیزور خوددروی شما آسیب دیده است برای تعمیر آن به مرکز تخصصی تعمیر کاتالیزور مراجعه نمایید.

کاتالیست وان
فروش و تعمیر انواع کاتالیزور خودروهای خارجی 4 و 6 سیلندر شامل :
هیوندا , آزرا , سوناتا , گرنجور , سانتافه , جنسیس کوپه , جنسیس سدان توسان وراکروز و...
کیا , سورنتو , سراتو کادنزا اپتیما کارنز سوول اسپورتیج کارنیوال و...
تویوتا لندکروز پرادو کمری کرولا اریون اف جی کروز رافور و...
لکسوس، لیفان، جک، جیلی، ام وی ام.
ضمانت 18 ماهه و درج در فاکتور بدون قید و شرط
کیفیت و قیمت متناسب
کلیه کاتالیزورها تعمیر شده و در حد نو می باشند و کلیه تعمیرات نیز به همین صورت انجام می پذیرند.
تعمیرات بصورت فابریکی و اورجینال و بدون تغییر می باشد.
مشتریان گرامی :
کیفیت عالی و تضمین کالا مهمترین عامل جلب رضایت شماست.

https://silverbookco.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۶:۲۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)