مقالات مقالات .

مقالات

رده های مختلف لوله مانیسمان چینی

وزن لوله مانیسمان چینی کمتر از حد استاندارد می باشد.

لوله مانیسمان چینی رده 20
لوله های مانسمان رده 20 برای لوله کشی گاز توکار خانگی، لوله کشی تاسیسات موتورخانه و فن کوئل و لوله کشی آتش نشانی به کار می روند. قیمت لوله های مانیسمان رده 20 با توجه به عوامل مختلفی مانند اندازه و ضخامت لوله، کاربرد، رده و متراژ، روش تولید، شرکت تولید کننده، تورم، شوک سیاسی و ... تعیین می شود.

لوله مانیسمان چینی رده 40
یکی از پرکاربردترین لوله های فولادی ، لوله مانیسمان رده 40 است. این نوع لوله کاربردهای زیادی در صنعت دارد. از ویژگی های بارز آن می توان به ابعاد و استحکام مناسب اشاره کرد. لوله های بدون درز رده 40 در صنایع مختلفی مانند نفت و گاز، پتروشیمی، ساخت مخازن تحت فشار و انتقال سیال های پر فشار به کار می روند.

لوله مانیسمان چینی

لوله مانیسمان چینی رده 80
لوله های بدون درز رده 80 جزء لوله های فولادی فشار قوی هستند و به عنوان یکی از پر فروش ترین انواع لوله محسوب می شوند. معمولا از این نوع لوله در لوازم و تجهیزات آتش نشانی و لوله کشی گاز استفاده می کنند. علاوه بر این در نیروگاه ها، خطوط فشار قوی، مبدل های حرارتی و ... هم به کار می روند. این لوله ها می توانند فشار بالا را تحمل کنند. به همین علت در صنایع مختلف به کار می روند. وزن، قطر، ضخامت و استحکام این لوله ها بیشتر از سایر لوله ها است.

لوله مانیسمان چینی رده 160
لوله های بدون درز رده 160 برای انتقال سیالات پر خطر و پر فشار به کار می روند. علاوه بر این برای انتقال مواد سمی، مواد با قابلیت اشتعال سریع و یا موادی که برای محیط زیست زیان بار هستند، از لوله مانیسمان رده 160 استفاده می شود. این لوله ها، ضخامت بسیار زیادی دارند و از استحکام فوق العاده ای برخوردار می باشند. از دیگر ویژگی های لوله بدون درز رده 160 می توان به وزن زیاد، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی اشاره کرد.
مزایای لوله مانیسمان چینی
لوله مانیسمان چینی مزایا و قابلیت های زیادی دارد. در روند تولید لوله مانیسمان چینی از هیچ نوع جوش و درزی استفاده نشده است. سطح آن یکنواخت می باشد و در تولید لوله مانیسمان چینی از طراحی و تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. لوله مانیسمان چینی از نظر مقاومت به پوسیدگی، ضربه و مصونیت از مواد خورنده بسیار بالا می باشد. این نوع لوله استحکام و مقاومت بالایی دارد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۸:۵۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)